Veckans Fototriss har tema som rubriken. Efter att ha bara tittat på under en viss tid så ger jag mig i och med den här posten in i leken! Det känns inte som något stort steg. Jag har värmt upp genom att anmäla ett äldre inlägg till förra veckans Tisdagstema. Efter en del sållande och velande och rådfrågande så har jag valt ut tre bilder.

Januari 2007 - Med FOSsil i Barcelona

Januari 2007 - Med FOSsil i Barcelona

På väg hem från sightseeing i bergen upptäcker vi en vält som står parkerad mitt ute i ingenstans. Förvånad och något förundrad hur de transporterat den dit tar jag fram kameran och förevigar. Vilket visade sig bli en av få bilder till minne av resan.

Hittade en makaron som smugit sig ned i fel förpackning.

Hittade en makaron som smugit sig ned i fel förpackning.

Långt ifrån att vara någon av mina bättre matbilder. Men utan tvekan en av de mer förbryllande. Jag funderade länge hur jag hade råkat ha i en enda makaronen i kastrullen innan jag slutligen kunde konstatera att jag inte ens hade några makaroner hemma.

Gummi under maten

Gummi under maten

Till saker att göra på första dejten hör nog att lägga kondomer på bordet inte till vanligheterna. Nu var det iofs inte någon sådan middag. Jag var där och åt med familjen. Har man hört talas om restaurangen Cabbages & Condoms förr så ser man ju faktiskt inte något fel i bilden, men jag har svårt att ignorera råd så den kom med ändå; Med motiveringen att jag ser så glad ut!

