I tisdags var det årsmöte med Aikidon. Jag behöver träna på mina ninja skills och bli bättre på att göra mig osynlig. Efter mötet hade jag råkat ta på mig att vara justerare för årsmötet och en av två i valberedningen att utse nästa styrelse. Det senare en uppgift som man hinner glömma bort och sedan riskerar att utlösa panik. Antingen blir det busenkelt eller så blir det jättejobbigt. Några mellanting finns inte när det gäller att vaska fram personer att nominera. Men urvalet är gott så det ska nog gå bra och är inget att oroa sig för!

Utöver ett protokoll från årsmötet så ska jag även (har jag för mig) skriva under ett styrelseprotokoll för FOSsil. Jag ska åtminstone lägga två bilagor till protokollet. Allt är i ordning så nu handlar det bara om rätt tillfälle att träffas. Med det sagt så kanske det redan till helgen blir ett passande tillfälle att få lite styrelseåtaganden avklarade. 😉

