Har gått ett tag sedan senast jag skrev. Betydligt längre än vad som var tänkt. Exempelvis är jag missnöjd med att uppehållet på fotodieten börjar bli i längsta laget, tydligast representerat av att det inte blev någon endaste post under januari månad. Skälen till att det inte hänt mer i textväg är många. Skrivkramp tror jag inte hör dit, men jag har haft mycket annat att ägna mig åt och helt enkelt inte tagit mig för att skriva. Har för några olika ämnen börjat ordnat samlingar med sidor att referera till om jag tar mig tid att skriva. Någon årsberättelse blev det aldrig över 2007 och jag är på god väg med att låta den över 2008 rinna ut i sanden.

Att uppehållet börjat dra ut på tiden har jag fått höra från flera håll. Den sortens pikar är roliga att höra!

Uppskattning är ett ord som frekvent dykt upp i mitt huvud och på min tunga nyligen. Dels för att jag ägnat mig åt nöjen och även att jag fått positiv kritik. Ett intressant konstaterande är att jag uppskattar uppskattning mer än tidigare. Jag vill inte låta den här posten urarta i någon skrytsam uppradning utan väljer istället att ägna ett Tack åt alla er som gett mig en rejäl egoboost!

