Nu börjar det kännas som dagen före julafton. Har mycket roligt framför mig. Imorgon är sista dagen på jobbet för i år. Det uppdrag jag har jobbat med är jag målsättningsmässigt (en dags jobb per dag) redan klar med och även om det råkat bli lite obetald övertid så känns det bra att lämna stafettpinnen vidare och veta att man har gjort en bra insats. Därefter blir det intensivt med festligheter. Innan avresan till Thailand så kommer jag att hinna med julfest med jobbet, examensfest för syrran, julfest med Blecket (tänker iaf hinna dit för att säga hej även om det krockar med föregående), julfirande med ena sidan av släkten, julfirande med andra sidan av släkten. Jag har mer packning för de närmaste tre dagarna än för de därpå följande tre veckorna.

Här var det tänkt att finnas en inbäddad interaktiv karta med bilder utplacerade utifrån var de är tagna. Tyvärr verkar det som att wordpress inte tillåter att man använder sådan kod. Använd er fantasi eller klicka på nedanstående länk!

Visa större karta

Någon gång i februari när vi är hemma igen och jag haft tid att gå igenom bilderna så kanske några av mina via panoramio dyker upp i google earth. Om inte annat så genom att importera min kml.

