Idag var jag ute och sprang en sväng. Första gången efter litet uppehåll. Sprang bara fyra kilometer men pressade mig hyfsat bra på slutspurten och noterade en puls på 196. En knäckande iaktagelse är att när jag var som bäst kunde jag hålla tempo på milen som jag idag hade på 4 km. För att komma till saken så sprang jag längs med Stångån. Det var första gången sedan jag skrev kritiskt om Novemberljus som jag rörde mig åt det håll där gatlysen var ur funktion då. Det var de nu också.

På en relativt kort sträcka mellan två närliggande platser att ta sig över ån räknade jag till 7 gatlysen som inte gjorde skäl för namnet. Istället för att göra mig lustig över hur de där personerna som använder skattepengar prioriterar så valde jag att göra något konstruktivt. Jag letade efter en epostadress till någon ansvarig men halkade istället in på teknik- och samhällsbyggnadsnämndens forum. Läs mitt inlägg!

Dagens informativa meddelande:

Ditt inlägg har skickats. Uppdatera inte denna sida för då skickas inlägget igen!


