indexed

indexed

Det finns så mycket man inte förstår. Igår hade den här lilla bloggen besöksrekord – vilket förvånar mig. Jag trodde antalet besök stod i relation till hur mycket jag uppdaterar och skriver. Man hade ju kunnat tro att det var en försenad effekt och att det är dykbilderna från helgen som drog besökare, men om man tittar på statistiken är det helt andra poster som legat näst intill olästa en längre tid som helt plötsligt blev intressanta.

Något jag faktiskt gjorde igår var att piffa till lite bland sidorna som länkas överst. Har ändrat med designen en del på sistone och det börjar dra ihop sig till att jag tänker byta ut bilden från Hitra.

På samma tema, saker jag har svårt att förstå, så var jag ganska god bit på väg att göra bort mig fullständigt innan jag frågade syrran om hjälp. En fras som borde sitta som ett mantra sedan dykningen borde jag börja tillämpa även i andra sammanhang. Stopp! Stanna! Tänk!

