Då jag inte frågat om lov att nämna namn så avstår jag av integritetsskäl att nämna vilka två denna post tilläggnas. Ni kan betrakta den som ett svar på ert mms.

Att ni med hemlighåller och smiter iväg sådär är busigt och jag måste erkänna att en del av mig är lite irriterad. Fasen, jag som trodde vi visste var vi hade varandra! Fast det hör ju seden till att smyga med att man ska förlova sig. Så jag kanske, kanske, kan förlåta er. Skämt å sido så blir jag faktiskt upprymd. Även om jag hade förväntat mig att det skulle ske så var tidpunkten en total överraskning för mig. Wow!

Ni hinner säkerligen läsa det ebrev jag skickade innan ni ser den här posten. Om hälsningen var för klurig att tyda så kommer fler bilder på samma tema, med samma ursprung och historia. Än än gång grattis till er båda! Jag är glad för er skull. Helt rätt att hålla fast vid ett kap!

PS. Om jag hade vetat att den här typen av bilder skulle komma till nytta i ett sånt här sammanhang skulle jag ha varit flitigare med avtryckaren.

